חם מהתנור: קלינט קפלה נשאר ביוסטון

הרוקטס הגיעו להסכמה עם שחקנם החופשי הבולט יותר, קלינט קאפלה, על חוזה של 90 מיליון דולר ל-5 שנים. העונה הסנטר השוויצרי קלע 13.9 נקודות עם 10.8 ריבאונדים ו-1.9 חסימות ופתח ב-74 מ-82 משחקים של יוסטון שסיימה עם המאזן הטוב בעונה הסדירה.

*

פט קהונגטון סיכם על חוזה לשנתיים במילווקי. הוא קלע 5.4 נקודות ב-18 דקות למשחק במדי פורטלנד השנה.

*

הקליפרס שיחררו את סי ג'יי וויליאמס שפתח ב-17 משחקים עבורם העונה.

*

טרוי וויליאמס, לשעבר ביוסטון, ישחק העונה בניו אורלינס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
84 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 years ago

תודה רבה רועי.
רק נדמה לי או שזה לא כל כך הרבה כסף? פחות מגובר, פחות מאדאמס, והרבה פחות מכריס פול… למה בעצם הוא הסכים? בשנה הבאה היה מקבל יותר, לדעתי.

אפלטון
אפלטון
5 years ago

זה הרבה פחות ממה שרצה, אבל לקחת כזה סיכון כשמציעים לך 90 מיליון מובטחים? מספיקה פציעה אחת ונגמר הסיפור.
מה גם ששנה הבאה יהיו לא מעט שחקנים חופשיים, כי כולם מחכים לשנה הבאה וחותמים על חוזה לשנה.
החלטה חכמה של קפלה ואני חושב שסך הכל הוא שווה הרבה ליוסטון מאשר לכל קבוצה אחרת, והקבוצה עשתה בשכל שלא נתנה לו חוזה מקס.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
5 years ago
Reply to  אפלטון

בדיוק. מצוין, אפילו אני מרוצה, ותאמינו לי שאני לא רואה שקל מהחוזה הזה

הערבי
הערבי
5 years ago

נורלנס נואל גם חשב ככה וויתר בשנה שעברה על 80 ל-5 שנים עכשיו חתם על המינימום לשנתיים

שמייקל
שמייקל
5 years ago

לא יודע מה איתך בשביל 90 שקל זה הרבה

בובי
בובי
5 years ago

לא היו דיבורים שהציעו לו בהתחלה 100 ל5 עונות?
מה קרה מאז

אפלטון
אפלטון
5 years ago
Reply to  בובי

הדיבורים היו שיוסטון שמו את המספר שלו כ18-20 מיליון לעונה.
סך הכל תואם את מה שרצו, על הגבול התחתון.

הערבי
הערבי
5 years ago

מאושר בשביל שני הצדדים הוא לא היה מקבל חוזה כזה מקבוצה אחרת אבל הוא שווה ליוסטון בסכום הזה במיוחד בהעדר אופצית חיזוק אחרת .

bobby
bobby
5 years ago

ובא לציון גואל. תודה על העדכון.
כמו שכבר רשמו פה – עדיף היה לו לקחת את החוזה הזה היום, מאשר להמר וחלילה להיפצע בעונה הבאה, כך שהערך שלו בקיץ הבא היה יורד.
אני בטוח שלולא החוזה ההזוי לפול, היו מפרגנים לקאפלה בחוזה שמן יותר, אבל זו המציאות..

עכשיו שרק ייפטרו איכשהו מהחוזה המכביד של אנדרסון..

האווי לאסוף
האווי לאסוף
5 years ago

18 מיליון דולר לעונה, לא רע. שיהיה לו לבריאות. חוץ מהכסף, הוא גם נשאר במערכת מוכרת, כשהוא יודע מה מצפים ממנו ומה הוא שווה. אולי זה עדיף על לחפש הרפתקה בחוץ

Smiley
Smiley
5 years ago

עשה בשכל. לא בטוח ששנה הבאה היה מקבל חוזה גבוה יותר, כאשר מגיעים לשוק שחקנים שהיו מקבלים יותר ממנו וכנראה לא היה נשאר כסף להציע לו.
בנוסף, נשאר במערכת מוכרת עם שחקנים שיודעים להפעיל אותו

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

יכל להוציא הרבה יותר מהבעלים של יוסטון מצד אחד כיוון שלא יכלו לאבד אותו , אבל כשהוא מסתכל ימינה הוא רואה את נואל שוויתר 70 מליון מסתכל על קאזינס ועל מצב הסנטרים בליגה ומבין.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

בדיוק

כולם לוקחים את הסיפור של נרלס כשיעור להחלטות לא נכונות ב אן בי איי.

אסף
אסף
5 years ago

צעד חשוב של יוסטון בנסיון לחזור לעוד סיבוב מול הלוחמים.

Benjo
Benjo
5 years ago

אחד השחקנים הטובים בעמדה ויפה שנגמרה הסאגה אבל עדין החוזה מופרך (למרות שהוא ציפה ליותר). אני לא בטוח שזה שחקן ששווה חוזה כזה לתקופה כזו ארוכה. יש שחקנים שכל המטרה שלהם היא להגיע לחוזה הזה ואחר כך נעלמים .. מקוה שזה לא יקרה איתו לתחושתי יכול לקרות נקוה שלא

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago
Reply to  Benjo

5 שנים, 80 מיליון מובטחים. 10 מיליון הם "תמריצים" (סכום אותו ירוויח עם יעמוד ביעדים שהוגדרו מראש בחוזה).

הכי רחוק ממופרך שיש.
זה חוזה יוצא מן הכלל עבור יוסטון –
גם סגרו חוזה עם שחקן צעיר לתקופה ארוכה (בעידן החוזים החד שנתיים, חוזה שכזה מסדר לקבוצה המון יציבות),
וגם הצליחו להכניס לחוזה "שכר עידוד", כזה שעוזר למנוע תחושת שובע/אכזבה מחוזה, לא רצויה.

מה שמיוחד בקפלה, זה גרף ההשתפרות העקבי שהוא מציג בכל עונה מאז שהצטרף לליגה.
הוא מציג שיפור עקבי באחוזים מהשדה, באחוזים מהעונשין, באחוזי הרב', ובהגנה.

Benjo
Benjo
5 years ago

יכול להיות שאתה צודק נקוה בשבילם.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
5 years ago

היות שאין עדיין מעורבב לשבת להלן נצל"ש להזכיר את רג'י לואיס ז"ל שאתמול/היום מלאו 25 שנה למותו.
בקטע המצורף רואים משחק פליאוף שנערך בבוסטון גרדן, גם הוא ז"ל, בין הסלטיקס של רגי, צ'יף ומקהייל לשארלוט של אלונזו. רג' פתח נפלא אבל כפי שתראו בסרטון הוא נופל כביכול ללא סיבה על הפרקט כבר ברבע הראשון. אחרי שלארי עזב רג' נהיה התקווה של הסלטיקס לטייטל מספר 17 וממש כאב לי כשהלך לעולמו. טרגדיה!
סליחה על האיכות של הסרטון, אגב שימו לב שהצ'יף קצת מחפפ שם בהגנה, הוא לה היה מסתדר עם הסנטרים של היום שיוצאים החוצה וצולפים שלשות…
https://www.youtube.com/watch?v=AxO8koWxZMQ

Avri
Avri
5 years ago

😢

Berch
Berch
5 years ago

קפלה בחור שוויצרי מדוייק. אני סומך על ההחלטות שלו.
החתמה טובה לשני הצדדים 🙂

יוסי
יוסי
5 years ago

במקרה שלו דווקא לא היה צריך לוותר , מהלך טיפשי מצידו הוא לעומת נואל כן שיחק באופן מלא והוכיח את עצמו , יכל לקבל בהרבה קבוצות מקס , בעיקר קבוצות פח כמו סקרמנטו אטלנטה ..
להשוות לנואל זה לא נכון ,למרות שעדיין מבחינת כשרון לנואל יש יותר כשרון , זוכר שאמרתי עוד בדרפט שקאפלה יהיה גניבה

א.ב
א.ב
5 years ago
Reply to  יוסי

אם הוא יכל לקבל בהרבה קבוצות מקס, למה אף אחת לא הציעה? הוא שחקן חופשי מוגבל.

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
5 years ago

ווין-ווין. מזכיר קצת את ההחוזים שקליי ודריימונד חתמו בזמנו כשחקנים מוכחים ועזרו לג"ס לבנות את האימפריה.
גם סטף הפסיק לתת הנחת סלב והחוזה שלו ביחד עם החוזה של דוראנט נוגסים שנה הבאה מהקאפ פחות או יותר כמו הארדן ופול.
אבל בניגוד לג"ס שכל חוזה ממלא תפקיד במכונה, יוסטון תקועים עם ה-20 מיליון של ריאן אנדרסון. לא מבין למה לא עושים ביי אאוט על אנדרסון ומביאים 3 אנד די שיחליף את אריזה.

bobby
bobby
5 years ago

אני בטוח שמורי לא ישן בלילות בגלל זה..
מאוד אופתע אם עד סוף הקיץ שום דבר לא יזוז עם אנדרסון.

אפלטון
אפלטון
5 years ago

הביאו את ג'יימס אניס שלדעתי יהיה מצויין.
לא תחליף לאריזה אבל יחד איתו+ כרמלו והחתימה של קפלה מורי שוב יצא ממצב לא נעים כשידו על העליונה. ועדיין יש MLE למציאות תוך כדי העונה כמו שמורי אוהב.
אנדרסון זה באמת החוזה הכי גרוע שהוא חתם עליו כנראה בכל הזמן שלו בקבוצה, אבל גם אנדרסון שחקן מועיל, כך שלעשות עליו ביי אאוט או למתוח את החוזה שלו זה משהו שגם לא יתרום מקצועית וגם לא יתרום מבחינת גמישות פיננסית. יקרה רק אם טילמן ממש ינסה לחסוך במס מותרות הענק שהולכים לשלם בשנים הקרובות.

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
5 years ago
Reply to  אפלטון

ג'יימס אניס ? that's hardly a substitute.
אנדרסון היה נוראי שנה שעברה בסדרה מול ג"ס, גם הגנתית וגם לא פגע עם השלשות שלו.
אם הבנתי נכון את חוקי הביי אאוט זה יאפשר ליוסטון לפרוס את ה-40 מיליון שנשארו לאנדרסון על שש שנים, ויפנה להם באזור ה-13 מיליון לעונה הבאה. קשוח אבל זה מה שקונטנדרית צריכה לעשות. או שהם בונים על שנה הבאה כשקוואי יצטרף ללייקרס ביחד עם (?), או על עוד שנתיים כשכריס פול בין 36.

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

את החוזה של אנדרסון אפשר לפרוס (במקרה של בייאאוט) ל-5 שנים (נותרו לו שנתיים. הכלל הוא שכמות השנים שאפשר לפרוס היא מספר שנים שנותרו לחוזה, כפול 2, + 1).
כך שבייאאוט מקטין את הפיירול ב-12 מיליון.
רק שזה לא סכום שניתן לנצלו בשביל חוזה אחר, היות וגם אחרי בייאאוט של אנדרסון, הרוקטס נשארים מעל (הרבה מעל) לתקרת השכר. למעשה, הם נשארים מעל לרף המס.

השורה התחתונה –
עם או בלי בייאאוט של אנדרסון, לורקטס יש את היכולת להוסיף שחקן אחד על ה-MLE למשלמי מס (5.3 מיליון), וחוזים על מינימום.

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
5 years ago

הבנתי, אז מכאן והלאה זה רק לקושש משונררי תארים. עם או בלי אנדרסון לא משנה יותר מדי

אפלטון
אפלטון
5 years ago

ג'יימס אניס זה בדיוק שחקן שבא על תקן 3&D.
לא יודע אם מחליף לאריזה, יותר מחליף למבה אמוטה ולדעתי יהיה מעולה בקבוצה.
שחקן הגנתי מצויין וחכם שנכנס לשיא הקריירה (בן 27). מבחינת שלשות הוא לא קלע דגול בלשון המעטה, אבל קולע ב40% מהפינה, ובשיטה של יוסטון לשם ירוץ בכל התקפה.
סך הכל אריזה+מבה אמוטה לעומת כרמלו+אניס האפסייד גבוה יותר השנה, וצריך לזכור שאריזה, עם כל האהבה קיבל 15 מיליון בגיל 33 שברור שהוא בירידה לעומת חוזה המינימום לכרמלו…
מה שכן, יוסטון דוחפים בכוח טרייד על אנדרסון, כשהמטרה היא שחקן כנף הגנתי. בייזמור מאטלנטה היעד המרכזי.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

סטף מעולם לא נתן לווריורס הנחת סלב. קליי חתם על מקסימום. גרין היה יכול לדרוש יותר – לא בטוח שהיה מקבל יותר מאף קבוצה אחרת.

אפלטון
אפלטון
5 years ago

גרין מקרה קלאסי לשחקן שבקבוצה אחת שווה הרבה יותר ממה שהיה שווה בקבוצה אחרת.
וגם איתו מתחו את החוזה הרבה מאוד זמן עד שנתנו לו

אפלטון
אפלטון
5 years ago

ככל שיוצאים עוד נתונים החוזה הזה נראה עוד יותר טוב לרוקטס.
התמריצים (לכל עונה בחוזה) הם:
1) מיליון דולר להגעה לגמר קונפרנס
2) חצי מליון אם יקלע מעל 65% המעוניין
3) חצי מליון אם יקח מעל 25% ריבאונד הגנתי.
#אין סעיפי אופציה לשחקן ולקבוצה
החוזה מדורג כך שאל מול התקרה מחושב כך:
2018/19- 15.3 מיליון
2019/20- 16.4 מיליון
2020/21- 17.5 מיליון
2021/22- 18.6 מיליון
2022/23- 19.7 מיליון

Ljos
Ljos
5 years ago
Reply to  אפלטון

בדרך כלל אני לא אוהב את התמריצים האישיים. בספורט קבוצתי כמו כדורסל, זה נראה כמו מטרה קלה לשחקן שיבחר לחשוב על עצמו לפני שיחשוב על הקבוצה. כמו מו הארקלס שפחד לזרוק מ-3 במשחקים האחרונים של אחת העונות הקודמות כי החוזה דרש ממנו 35% מהשלוש והוא היה על איזה 35.09.
אחוזים מהקו (לזה התכוונת, נכון? בהתחלה חשבתי שזה סתם 65% מהשדה, ושיגע אותי שמורי מסרב לתת לשחקן להשתפר בקליעה ממרחק) הם מקום טוב שבו שיפור של שחקן לא מגיע על חשבון שחקנים אחרים. זה גם מקום שהוא אמנם השתפר בו כל שנה, אבל יש עוד מקום, והמטרה אפילו לא נראית כל כך רחוקה.
עדיין יש סיכוי שהוא יסרב לחפש את המגע והפאול האפשרי אם יהיה בסביבות ה-65% מהקו, או שיזלזל מעט בשמירות כדי לעשות ווסטברוק בהגנה ולרדוף אחרי ריבאונדים. אבל אלו מקרי קיצון ו-25% הגנתי לקבוצה עם גבוה אחד לא נשמע מוגזם.
עכשיו, אם מורי יצליח להפוך את חוזה ה-MLE והבייאאוט של מלו לכזה שהוא רק תמריצים של מאמץ בהגנה, הסכמה לעשות חסימות בשביל התקפת החילופים ולקלוע מתוך ההתקפה, מורי יכפר על כל מהלך לא טוב שנכפה עליו הקיץ.

אפלטון
אפלטון
5 years ago
Reply to  Ljos

65% מהקו כן.
החוזה של פול באמת גרוע, אבל אני מעדיף שלפחות מורי הוכיח שהוא מכבד התחייבויות (גם אם ספק חוקיות מתחת לשולחן).
הלוואי שפול היה לוקח פחות כדי להשאיר מקום לאריזה, ובאמת התבאסתי עליו שלא עשה את זה, אבל זה כמו לשאול אם תהיה מוכן לתת לחבר שלך 20% מהמשכורת השנתית שלך כדי להשאיר אותו בעבודה. מבחן לא קל לחברות.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago
Reply to  אפלטון

מה זה להשאיר מקום לאריזה. זה עניין של עד כמה הבעלים החדש מוכן לשלם מס מותרות. זה חוזה גרוע אבל הכרחי.

אפלטון
אפלטון
5 years ago

ברור שניסו להגיד לו את אותו הדבר בדיוק.
הרי הגבול המקסימלי ברור. אם היה 'מפריש' לאריזה מהסכום המקסימלי, באותו סכום היה אפשר לקבל את שניהם, ועדיין פול היה בחוזה מצוין.
יוסטון קבוצה שבאופן מסורתי לא שילמה מס מותרות אז ההתחייבות של פרטיטה להיכנס למס המותרות כל כך עמוק גם ככה ראויה לציון ומצביעה כמה הוא מחוייב וסחטיין עליו שהסכים לעמוד בהתחייבות של הבעלים הקודם , אבל אין לו כיס עמוק במיוחד. יש גבול כמה אפשר לשלם לשחקנים.

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

הרבה ביקורת, מקבלים הרוקטס על הראש, על התנהלותם בקיץ האחרון.
אני חושב שבעונה הקרובה הם יהיו חזקים מאשר בעונה שעברה.

עזבו אריזה ולוק מבה א מוטה,
הגיעו אניס וכארמלו.

אם בוחנים את הסדרה מול גולדן סטייט, אז אריזה + א מוטה היו החוליה החלשה. הם סיימו את הסדרה עם 33% משותפים מהשדה.
לאניס יש פוטנציאל לפרוח במדי יוסטון (שחקן של 53% אפקטיבי בקריירה),
ולפי מה שניתן לראות מהקיץ, כרמלו מתכנן להגיע מוכן לעונה הקרובה (עובד עם כריס פול).

צריך לתת ח"ח גדול למורי ולבעלים, שהחליטו שהם ממשיכים ללחוץ על הגז, ומנסים להדביק את גולדן סטייט.

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

הבעיה גיא פה שאתה מסתכל רק על הצד ההתקפי, בצד ההגנתי יוסטון נחלשו משמעותית, אריזה ומבה אה מוטה היו ברגים קריטיים ברוטציה שכפו על גולדן סטייט את הבידודים.
כרמלו בכללי זה שחקן שלא מתאים לליגה כבר. שחקן התקפה נוראי שכופה בידודים ובחירת זריקות ומהלכים לא אפקטיביים ,חושב שהוא סטאר ורעל בחדר ההלבשה, מורי עושה טעות איומה איתו.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

אתה בטוח שראית את הסדרה? באהא-מוטה היה נון פקטור.

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

ראיתי,טאקר ואריזה היו העוגנים בסדרה מול הלוחמים מבה אה מוטה לא היה משמעותי ואתה צודק הזכרון היטה אותי . באותו סדרה מבה אה מוטה לא יכל לקלוע גם אם חייו היו תלויים בזה והחטיא ליאפים שהנכדה שלי קולעת. עם זאת מבה אה מוטה היו חשוב מאוד ליוסטון לרוטציה של דאונתני ובסדרה מול יוטה היה בורג מצויין. האבידות שלו ושל אריזה קריטיות לקבוצה שהשנה נחלשה משמעותית בצד ההגנתי, פרט לחוזה המצויין הזה עם קאפלה זה קיץ נוראי ליוסטון.

שבחרה לקשור את גורלה עם רכז מזדקן בן 34 שנוטה לפציעות ונתנה לו את אחד החוזיים הגרועים ביותר שאני זוכר. אני לא מבין איך מורי לא ראה את המצב בשוק אף קבוצה לא הייתה מציעה לפול חוזה שמתקרב למה שקיבל, הוא יכל להגיד לפול שאני יודע שהבטחנו לך מקס אבל הבעליים התחלף ולאעומד במילה ומה שאנחנו מציעים זה חוזה ל2-3 שנים לסכום כסף נמוך משמעותית ועדיין מכובד (23-25 מליון לעונה) , אם לא אתה מוזמן לעזוב ולחפש קבוצה בשוק החופשי שתסכים להביא לך חוזה כזה.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

אותו רכז שהביא אותה אל סף הדחת הקבוצה ההיסטורית שלהווריורס. אז זה מה שעושים כשרוצים לקחת אליפות. לוקחים סיכונים שבעוד שתי עונות כנראה לא ישתלמו.

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

ומה קרה לו בסדרה? נפצע אז לתת לשחקן בן 34 חוזה כזה שנפצע סדרתי בכל פלייאוף או בכל עונה זה טמטום , לגבי הירידה של פול ביכולת הקטע העצוב שזה לא יהיה עוד שני עונות כבר העונה אני מאמין שהירידה הדרסטית תגיע כבר העונה (כבר 3 עונות מצפים לזה ממנו), לא היה שום סיבה לתת לו את החוזה הזה שבעצם החליש את הקבוצה .שהייתה צריכה לוותר על עוגן הגנתי כמו אריזה ומבה אה מוטה (שנעלב מיוסטון ועדיף לחתום בקליפרס). אני לא רואה קבוצה בשוק החופשי שמציאה לו 100 מליון ל4 עונות אז 160.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

תמשיך להתעלם מהעובדה הפשוטה שזו הדרך היחידה שלהם להתמודד על האליפות. הקבוצה ממש לא נחלשה.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

אתה היית מעדיף לתת חוזה לטרבר אריזה הזקן לא פחות ולתת לכריס פול ללכת. מעניין. איך הרוקטס היו מתמודדים על האליפות בסיטואציה כזו?

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

ממש לא הייתי מעדיף לתת לכריס פול ללכת במקום אריזה , אל תכניס לי מילים לפה אמרתי שאם היו מציעים לו חוזה הגיוני היה אפשר להשאיר את שניהם . לתת לפול חוזה מכובד ששום קבוצה אחרת לא תציע אבל שלא קרוב ל160 מליון בשום צורה, פול לא מטומטם הוא מבין את המצב של השוק החופשי העונה. ובגילו עם היסטוריית הפציעות שלו והסגנון משחק שלו הוא לא יכול לאפשר לעצמו לחכות עוד עונה, איזה קבוצה הייתה נותנת לו 100 מליון ל4 שנים פרט לרוקטס?

איך בדיוק הקבוצה לא נחלשה? הרוקטס של העונה היו קבוצת התקפה והגנה מדהימות שיכלה לעשות הגנת חילופים מצויינת, אתה רואה את כרמלו ואניס עושים חילופים הגנתיים? אתה רואה אותם מנצחים משחקים דרך ההגנה כמו משחקים 4 ו5 מול הלוחמים

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

פול היה לוקח חוזה לשנה בקבוצה אחרת (מבטיח לך שהסאנס היו משלמים). והיה מקבל חטזה טוב לא פחות בקיץ הבא. הוא בן 33 כמו לברון אגב.

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

אוקי, כמה הסאנס היו יכולים להציע לו לשנה 30 מליון? חוזה ל4 שנים של 100 מליון שיורד כל שנה הרבה יותר רלוונטי בשבילו, נראה את היכולת שהוא יציג העונה אני מאמין שהוא יתדרדר משמעותית כמו כל יוסטון שלא תעבור את חצי גמר המערב

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

נו, אז בוא תגיד איזה הצעה היית נותן לו ואיך היא הייתה משנה את התמונה בשנתיים הקרובות?

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

מורי היה צריך להציג לו את המצב בצורה שהוא צריך את יוסטון יותר ממה שהם צריכים אותו ולא להפך כמו שקרה בחוזה הזה. הוא היה צריך להניח לו הצעה מכובדת על השולחן שרחוקה שנות אור מ160 שקיבל ובעצם סגרה את הגולל על אריזה ומבה אה מוטה.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

כריס פול קיבל התחייבות. הוא היה הולך אם לא היה מקבל חוזה כזה.

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

אנחנו לא יודעים שהוא היה הולך, שוב אתה מתעלם מעובדה הפשוטה שתקרת השכר של השנה פקוקה וסתומה וקבוצות מחושבות מאוד. אני שואל אותך איזה קבוצה הייתה מציעה לו 100 מליון ל4 שנים בגילו עם היסטוריית הפציעות שלו סגנון המשחק שלו ווהמקום בתקרת השכר הנוכחית? הירידה שלו תגיע העונה או בעונה הבאה

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

נו, כבר כתבתי לך. הוא היה עושה מה שכולם עשו לוקח חוזה לשנה.

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

גיא תבדוק גם מה האחוזים האפקטיביים של מלו מול יוטה, ואת ההגנה, אני לא רואה קבוצה בליגה שלוקחת אותו לפני אריזה בכלל

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

אריזה מרוויח 15 מיליון בעונה הקרובה.
לכרמלו, יוסטון ישלמו מינימום.

אני לא חושב שיש למישהו ספק שיוסטון היו מעדיפים שאריזה ימשיך בקבוצה.
אני פשוט חושב שהם לא היו מוכנים לשלם לו את מה שהוא דרש.
ובצדק.

בסופו של יום מה שיוסטון צריכים (ומה שאני מאמין שהם עשו) זה לשאול את עצמם מה היה חסר בסדרה מול גולדן סטייט, ואיך הם מתקנים את הבעיה.

השאלה היא האם השלוב של אניס וכרמלו יהיה עדיף בסדרה שכזו מאשר אריזה ו- א מוטה.
ברור שמעל כרמלו צמחה עננה משמעותית. ברור שאניס מעולם לא שיחק דקות משמעותיות בקבוצת פלייאוף (או בכלל…),
הניחוש שלי הוא שבשיטה של דאנטוני כרמלו ימצא את מקומו (על אחת כמה וכמה כאשר הוא משחק באותה קבוצה עם כריס פול),
ושהתרומה שלו בהתקפה תתקזז עם החיסרון שלו בהגנה.
ניחוש קל יותר הוא שגרוע יותר מ-א מוטה, אניס פשוט לא יכול להיות.
7 דקות למשחק, 16.7% אפקטיבי, זה לא נתון שקשה להתעלות עליו…

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

אוקי והתרומה של אריזה במיוחד בחלק ההגנתי? יוסטון נחלשה מאוד בהגנת החילופים שלה, פול הזדקן בשנה אני לא רואה איך הקבוצה התחזקה, הם לא יכולים לכפות יותר על הלוחמים סגנון משחק של בידודים ולנצח דרך ההגנה כמו במשחקים 4-5.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

הגנת חילופים זה עניין קבוצתי. עוד לא ראית אותם משחקים משחק אחד וכבר החלטת שהם נחלשו. בפועל זו קבוצה עם שינויים פרסונלים מינוריים אין סיבה שיהיו פחות טובים מהעונה שעברה.

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

אריזה בהגנה לעומת כרמלו. מבה אה מוטה לעומת אניס? נצטרך לחכות ולראות איך זה עובד אני לא רואה את זה מצליח או מתקרב לקבוצה של שנה שעברה

גיא רוזן
גיא רוזן
5 years ago

אתה אולי לא זוכר עד כמה אריזה ו-א מוטה היו נוראיים במשחקים האחרונים של הסדרה.
א מוטה בכלל לא שיחק במשחק 7 (לאור יכולתו).
לצמד היו ביחד 95 דקות באותם 2 משחקים.
והם קלעו ביחד 14 נק', 6 מ-32 מהשדה.

אני דווקא לא מנסה להמעיט בערכו של אריזה. יש לו חלק לא קטן בעובדה שהסדרה נמשכה 7 משחקים.

לתחושתי, אתה תופתע מהתרומה של אניס.
אתה תופתע עוד יותר, מהתרומה של פול.

צריך לזכור –
בעונה שעברה, פול היה בסביבה חדשה, עם שחקנים שהוא לא מכיר.
השנה, רמת התאום תקפוץ כמה שלבים, ואתה תראה יוסטון חדה בהרבה בהתקפה. יוסטון שפחות תלויה ביכולתו של הארדן.

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

אני מקווה, אריזה עם 0-12 אי אפשר לשכוח בגיים 7.
אני מקווה שאני טועה כי אני מאוד מחבב את יוסטון, ניזכר בזה שוב בפלייאוף.

אפלטון
אפלטון
5 years ago

העובדה היא שכל שנה אומרים שיוסטון נחלשה, וכל שנה הם מתעלים על הציפיות.
לא יודע אם תהיה עוד עונה של 60+ נצחונות, אבל בהחלט לא יפסידו 12 משחקים יותר כמו שביל סימונס למשל אמר בפודקאסט שלו.
ולגבי הסיכויים מול הקאפקייקס…
לא הייתי שם את הכסף שלי על זה בוא נגיד ככה, אבל בהחלט רואה אותנו חוזרים לרימאץ' בגמר המערב.

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

הירידה של פול זה עניין של זמן, כבר שלוש שנים מחכים לה ולדעתי העונה תגיע באופן דרסטי.האבידה של אריזה בצד ההגנתי מאוד משמעותית לדעתי , והתוספת של כרמלו היא גרועה ומורי ויוסטון יחוו את זה על בשרם. אני לא רואה אותכם חוזרים לגמר המערב לצערי .

אפלטון
אפלטון
5 years ago

לא יודע כמה עקבת אחרי אריזה אבל הירידה שלו היתה מאוד מורגשת במהלך העונה גם בהתקפה וגם בהגנה, וגם הוא בגיל של פול ושחקן שלא מסתמך על כישרון, אלא נטו מאמץ. (אגב יוסטון היו 14-1 בלעדיו בעונה כך שלא היה כזו אבידה גדולה).
בפלייאוף היה ענק, במיוחד בסדרה מול יוטה, אבל מי יודע מתי אריזה היה נופל בצורה דרסטית, ובטח הוא לא שחקן ששווה השקעה כספית גדולה.
פול מביא איתו מנהיגות, הוא דוחף את הארדן להיות מנהיג ושחקן טוב יותר ומגיע בדיוק בשביל הרגעים בפלייאוף שצריך התעלות מיוחדת.(אולי מתישהו המזל הנאחס שלו גם יגמר, סטטיסטית זה חייב לקרות 😉

שמעון
שמעון
5 years ago

נכון. בין אריזה למלו אריזה בלי לחשוב בכלל. אבל אני לוקח גם את כספי לפני מלו אז אני לא דוגמא 🙂

אסף
אסף
5 years ago

יש כאן עד היום אוהדי קוקוס שמתעוררים מסיוטי לילה שבהם ראו שוב בחלומם את אריזה מיידה לבנה אחר לבנה במשחק 7 בגמר האזורי מול הלוחמים.

אסף
אסף
5 years ago

אוהדי רוקטס כמובן

דדי
דדי
5 years ago

אחד החוזים הכי טובים לטובת קבוצה שאני זוכר בשנים האחרונות בנבא.
איזה מזל שיוסטון גם החתימו את פול כעל החוזה שהחתימו אותו כדי שלא ממש יוכלו להנות מזה…

הייט אשברי
הייט אשברי
5 years ago

Again Patrick, please. Only bring us news that actually affects our chances.

https://www.youtube.com/watch?v=7_FJUSBFbJM

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

ברוך אני עדיין מחכה שתסביר איך החוזה שאתה הצעת על 25 לשנה לפול היה משנה את התמונה ברוקטס?

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

מאפשר להם להציע לאריזה חוזה שדומה לזה של גראנט ל3 שנים (אני מאמין שאריזה היה מעדיף אותו במקום חוזה לשנה על 15). לא תוקע אותם עם חוזה בלתי שכיר בעוד שנתיים, מבה אה מוטה גם היה נשאר.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

באהא-מוטה לא קשור לסיפור. אני רק רוצה לדמיין אילו צעקות היו עפות כאן אם היו נותנים חוזה גבוה לטרבר 0מ12 אריזה. אני גם בכלל לא בטוח שהיה נשאר בשביל סכום כזה.
אז בעיניך מה שהופך את החוזה לנורא כרגע זה טרבר אריזה?

שמעון
שמעון
5 years ago

אריזה ואמוטה ויתור מוצדק. שחקנים בינוניים מינוס בדרך לירידה. אמוטה סתם נגר.

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

עידו אתה בפעם השנייה, מנסה להכניס לי מילים שלא אמרתי. חוזה כזה לרכז מזדקן בן 33 זה נוראי, אתה חושב שזה חוזה טוב?

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

אני שואל. לא אומר. החוזה גרוע לטווח הארוך. אין ויכוח. השאלה היא רק בנוגע לאיך הרוקטס היו יכולים להיות טובים יותר בשנתיים הקרובות שזה החלון שלהם. זה חוזה גרוע אך הכרחי. כל ההבדל במה שאמרת הסתכם לזה שהם לא שמרו על טרבור אריזה. אז מה עוד?

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

אני מחזיק בדיעה שטרבור אריזה חיוני הרבה יותר ממה שחושבים ולא נתנו לו את הקרדיט הראוי . הם לא יכלו להתחזק יותר בשוק החופשי אבל האבידה שלו קריטית לדעתי להגנת החילופים שלהם, נהיה חכמים יותר עוד כמה חודשים.

עידו גילרי
עידו גילרי
5 years ago

אז אתה מסכים איתי שכל הטיעון שלך ללמה החוזה נוראי כרגע זה האובדן של אריזה?

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

כל הטענות בטווח הקרוב כן

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago

ואני בכלל לא מדבר על תקרת המס והבדלים העצומים, החוזה של פול נראה נוראי עכשיו נחכה איך הוא יראה בראי ההיסטוריה.

שמעון
שמעון
5 years ago

אני עם ברוך פה. במקרה הטוב יוסטון עושים אותו הישג ומפבידים פחות מ7 משחקים ללוחמים. זה השנה. בשנתיחם הבאות פול הולך להיות נטל והם בודאות ירדו. בלי קשר גם אני בדעה שיוסטון לא מגיעה לגמר המערב השנה למרות שהארדן יהיה תותח. מלו יהיה נזק עצום. אנשים חיים בסרט שהוא ישחיל שלשות וירווח את המשחק. הוא ירווח כמו שריווח באוק. אני עדיין רואה את יוסטון טופ 3 במערב אבל בגלל הארדן. הארדן עשה גמר מערב גם בלי פול להזכירכם. פול זה חוזה נוראי שהולך לתקוע אותם חזק אחרי העונה הנוכחית שבה במקרה הטוב פול ישחזר את יכולת העונה שעברה. הוא גם ככה שומר חלש ויחד עם מלו זה זה יהיה ראן אנד גאן שלא יעמוד בפלייאוף.

ברוך רובין
ברוך רובין
5 years ago
Reply to  שמעון

בדיוק

חכם קאטו
חכם קאטו
5 years ago

אני חושב שמורי מבין מה הוא עשה – הוא שם על הז'יטונים על פוינט גארד מתבגר ששכח מתי היתה הפעם האחרונה שסיים עונה בריא. אבל האמת הפשוטה היא כמו שכתבו פה זה – לא היו לו אלטרנטיבות. החלון ההזדמנויות של הקבוצה הזו של הרוקטס הוא כאן ועכשיו. אם היו מוותרים על פול הם לא היו מוציאים שום תחליף הולם בשוק השחקנים החופשיים או בטריידים ולמעשה מוציאים את עצמם מהמירוץ. אז שפו על הביצים – רוקטס מהמרים על אליפות העונה ולעזאזל עם האח"כ.

צביקה
צביקה
5 years ago

אי אפשר לדעת האם ג"ס יתפרקו או יחלשו בשנה הבאה. מה שכן יוסטון מוכנה לזה, עם הגרעין של פול הארדן וקאפלה לכמה שנים קדימה, ומסביבו בונים הרכב ומנסים. ניתן להם צאנס.

לידיעת הציבור
לידיעת הציבור
5 years ago

יאיר לפיד ממשיך לשרת את האיש שהרעיל את אביו…

😉

אהרון שדה
אהרון שדה
5 years ago

קשה לי לראות מי יכולה לקחת את המקום של יוסטון בגמר המערב
אולי אולי ניו אורלינס .
יוטה עדיין צעירה
ס.א נחלשה
אוקלהומה אפשרי אך צריכה עוד מישהו
ל.א רחוקה מאד בהרכב הנוכחי .
ככה שבהיבט הזה לא קרה הרבה.

מצד שני קשה לי להאמין שכרמלו יתרום להם משהו אמיתי (שלא לדבר על נזקים).

תהיה .
אני מבין בכל חוקי השכר ובטח לא במצב הדראפט .
אך תחושתי אם אכן יוסטון תסתמן כאלטרנטיבה ללוחמים אז הם יעשו טרייד כלשהו שייתן לקבוצה השנייה את אנדרסון +בחירות דראפט תמורת איזה אולסטרז/ שחקן מוכח כמו אריזה רק צעיר יותר ומועיל לעמדה 3/4 .

אהרון שדה
אהרון שדה
5 years ago

הטרייד הזה יתבצע בסביבות האולסטאר.